Hoe kun je een tyrib losser maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
23.8K
Antoni
10 jaar geleden
Zo'n ding heet een tie wrap. http://www.google.nl/search?hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1185&bih=546&q=tie+wrap&oq=tie+wrap&gs_l=img.12..0l2j0i24l8.2331.5015.0.7477.8.6.0.2.2.0.379.1250.0j4j1j1.6.0...0.0...1ac.1.16.img.uzTyG7h19M0
Antoni
10 jaar geleden
of tie-wrap of tiewrap, volgens respectievelijk Wikipedia en Onze Taal.

Het beste antwoord

Alsdat vierkante dingetje ziet waar de andere kant doorheen gaat zie je een klein lipje dat zichzelf vasthoud in de tandjes. Met een klein puntig scherp mesje kan je dat lipje omhoog wippen en de tyrib losser maken!
Probeer terwijl je dat doet dat mesje dan tussen het lipje en de tandjes te houden, anders zit ie weer vast!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is niet mogelijk, een tie-rap kun je alleen maar doorsnijden of knippen en een nieuwe bevestigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Knip of snij die door net achter het slotje en dan kan u de rest nog eens gebruiken, wel is waar op een kleinere diameter.
Niet, losknippen en een nieuwe pakken... Die dingen zijn ervoor gemaakt vaster en niet losser te kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn ook herbruikbare tie raps, die kan je los maken en hergebruiken. De standaard tie rap kan los gemaakt worden met een heel dun schroevendraaiertje, maar het is wel een prutswerk. Langs de geribbelde kant in het kopje het lipje terug drukken.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het heel strak zit gaat dat ook niet lukken. Ligt ook aan het materiaal waar het om heen zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet het lipje wel van kunststof zijn, met een metalen lipje lukt dat niet.